Rozhovor s obráncem Jirkou Voldánem

10.02.2016 14:45

"Voldys" se k nám připojil v roce 2012 po přátelském zápase s týmem Inter Ostrava. Skvělý obránce s výbornou střelou a futsalovým myšlením se rázem stal oporou týmu! V tomto roce posbíral prozatím 25 bodů za 12 gólů a 13 asistencí a je tak nejlépe bodujícím hráčem týmu.

Býval jsi juniorský reprezentant sálové kopané? Jak to, že jsi skončil u futsalu?

V roce 2009 jsem se zúčastnil ME do 21let v Třeboni a o dva roky později také v Barceloně. Se sálovkou jsem začínal v 17ti letech v Darkovicích, které se později rozpadly. Poté jsem šel hrát za Havířov, kde jsem strávil asi tři roky. Současně jsem začal chodit na tréninky s Edisonem, kde mi nabídli, jestli za ně nechci hrát. Tak jsem to ukončil v Havířově a začal se věnovat futsalu.

V sálové kopané jsi byl útočník. Teď jsi ale pilíř defenzivy. Vyhovuje Ti to i vzadu?

Ano, v sálovce jsem hrál tzv. pivota, kde jsem měl za úkol podržet balón a dávat góly. Teď hrávám zezadu a rozdávám balóny, což mi vyhovuje více.

Kde si myslíš, že jsou Tvé největší přednosti a naopak slabiny?

Myslím si, že mám dobrý přehled ve hře a mohl bych zapracovat na fyzičce.

Pojďme k této sezóně. V minulém roce jsme jako nováčci obsadili 4. místo. Věřil jsi i po horším rozjezdu, že máme na to vyrovnat tuto pozici nebo ji dokonce vylepšit?

Po zpackaném začátku jsem opravdu nevěřil, že by jsme mohli obhájit nebo vylepšit loňskou pozici. Ale jako tým s výbornou partou jsme se semkli, zabojovali a vše se otočilo k lepšímu :-)

Kde si myslíš, že tým tlačí bota?

Určitě ve fyzické kondici. Holt pizzy a piva jsou silnější. :D (A Jirkovy střapáčky)

Jsi nekonfliktní typ, který se i na hřišti pořád směje. Je něco co Tě dokáže opravdu vytočit?

Vytočit mě dokáže, když soupeř nehraje fair-play. Toto se netýká jen futsalu, ale všech sportů obecně. Na co však nesmím zapomenout, jsou rozhodčí :-)

Co říct na závěr této sezóny?

Myslím si , že se sezónou můžeme být nadmíru spokojeni a kdyby bylo více štěstíčka, mohlo to být klidně ještě veselejší.