Rozhovor s brankářem Lukášem Kozelským

25.01.2016 19:50

"Kozel" k nám přišel trénovat před dvěmi lety. V minulém roce již nakoukl do zápasů Krajského přeboru. Ve dvou případech dokonce jako hráč v poli! V tomto roce se již po zranění Adriana Děčka stal jedničkou týmu.

Lukáši, na posledním turnaji jsi vychytal dvě nuly. To se nám snad nikdy nepodařilo. Čím to bylo?

Až na začátek zápasu s Komárovicemi jsme tyto zápasy odehráli skvěle dozadu. Kluci výborně bránili a až na pár vyjímek soupeře do ničeho nepustili. Zbytek mě trefil nebo šel vedle. Bylo to fajn, ale jedeme dál. Za dva týdny máme další turnaj a tam musíme tyto výkony potvrdit. Ve futsale si nul moc vážím, ale hlavní jsou 3 body.

Udělali jsme dobrý krok se udržet na medailových příčkách. Myslíš, že to zvládneme a zlepšíme loňské umístění?

Já tomu věřím a snažím se tomu jít naproti každý zápas. Na začátku soutěže po našem pomalém rozjezdu jsem říkal, že na bednu máme a musíme to tam dotáhnout. Zvednout se. V tomhle období mě potěšil skvělý kolektiv který v Edisonu máme. Nikomu nebylo jedno, že hrajem špatně a formou diskuze u pivka jsme vyjádřili své názory na naší hru, co bychom měli změnit atd. Toto a bojovnost nás všech nás vede k umístění na kterém právě jsme.

Máme druhou nejlepší obranu v soutěži. za kým se Ti nejlépe chytá?

Nechci nějak moc jmenovat, abych někoho nevynechal, ale moc mě překvapil Mirek Lebica. Kluk původně pro "B" tým (přišel po zranění Pavla Sobity) je jeden z nejlších obránců v "Áčku". Jistota je "Voldys" (Jirka Voldán), který má super rozehrávku, jeden na jednoho i odebírání míče. Tihle dva se mi vedle sebe líbí. Zbytek se nezlobte kluci, taky Vás mám rad :D

Cítíš na sebe velký tlak po tom, co ses dostal na post jedničky po Adrianovi, který byl nejlepším gólmanem MSKP v loňské sezóně?

Abych pravdu řekl, tak na to myslím skoro každý zápas. Na tuhle pozici jsem s Edisonem přes rok trénoval a beru ji tak, že je za odměnu. Vůbec k tomu nemuselo dojít, kdyby se Adri vážně nezranil a pokračoval by dále jako nejlepší gólman soutěže. I proto si každý zápas užívám. Rád bch taky Adrimu poděkoval za předání cenných rad a zkušeností, díky kterým jsem schopen chytit více míčů. P.S. ještě vypilujem "dudy" :D

Který zápas Tě nejvíce potěšil a který zklamal?

Tady mám jasno. Oba zápasy s Roubem "B". První jsme absolutně nezvládli a prohráli 4:0. Neměli jsme tuším ani pořádnou šanci. Ve druhém o kterém už jsem mluvil jsme naopak jasně dominovali a po dobrém výkonu zaslouženě vyhráli 3:0. Takto dobře jsme ještě druhý zápas za sebou nehráli. Celkově bylo poslední dvojutkání skvělé.

Co říkáš na nově vytvořený "B" tým?

"Béčko" je pro mě smutná záležitost. Kluci nechodí na tréninky. Potom se nemůžete divit, že ty výsledky takové jaké by měly být. Bohužel jim z toho nikdo nepomůže. Každý musí sám udělat něco navíc a udělat si v hlavě pořádek co vlastně chce, aby se to změnilo. Velká škoda je zranění Pavla Sobity, který měl "B" tým vést a zastřešit jej. Vedení - je práve to, co u "B" týmu chybí.

Jaké máš futsalové cíle?

Samozřejmě pokud by to finanční a organizační stránka stráka umožňovala, tak postup s Edisonem. Minimálně o soutěž výše by tento tým hrát mohl. Já osobně se nikam neženu. Jsem rád za takovou pozici  týmu jakou mám, že hraju pravidlně a jaké přátele jsem díky Edisonu potkal. Nás bezproblémový (až ne jednu malou krysu) kolektiv je minimálně polovina našeho úspěchu.

 

Jsem moc rád, že fungují páteční předzápasové porady a účast je vždy hojná. Hlavně přeji vše zraněným hráčům brzké uzdravení! Díky za rozhovor.